Çarşamba, Mart 14, 2007

Ben geldiiiim!

Herkese merhabalar!

Yeni katılanların kısaca kendilerini tanıtması adettenmiş herhalde... buyrun öyleyse.

Ankaralıyım. 29 yaşındayım. HÜ Sosyoloji mezunuyum. (Jean Baudrillard'ın ölümüyle ilgili hislerim karışık anlayacağınız.) Lisansın ardından sosyal psikoloji yüksek lisansında biraz oyalandım. Şu anda da Bilgi Üniversitesi'nde (Adschool) Reklam Tasarımı Bölümü'nde yüksek lisans yapıyorum. Bunu bitiririm ama... Kesin!

Nokta'yla sınıf arkadaşıyız. O beni bu defterden haberdar etti ve davet etti. İtiraf etmem gerek, hayatını yazarak kazananların ortak defterine bir şeyler yazma fikri önceleri beni tedirgin etti. Ama sonra "dur yahu ben de öyleyim" dedim. Bundan sonra vakit buldukça yazmaya çalışacağım. Cümleten hoş bulduk!

2 Comments:

Blogger Tuğçe Özel said...

Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz :)

15 Mart, 2007 10:20  
Blogger Maksude Kılınç said...

E cümleten hoşgeldin o zaman Levent Onur!

Bu çift isimlilerde hep çuvallarım ben. Hangi ismini kullanırsın acep?

15 Mart, 2007 11:45  

Yorum Gönder

<< Home