Pazartesi, Şubat 26, 2007

Bunu görmeyen kalmasın!

6 Comments:

Blogger Ahu Serap Tursun said...

Sonuçta reklamcısı tarafından da hazırlanmış olsa, firma sahibinin hayal gücünü takdir ettim. İnanılmaz bir komplo teorisi. :))

27 Şubat, 2007 10:41  
Blogger Murat Sohtorik said...

İşin kötüsü ben de dili, üslubu, imlayı falan takdir ettim. Ne yazık ki çok etkileyici bir metin.

27 Şubat, 2007 13:52  
Blogger Maksude Kılınç said...

Bu ikinci okuyuşum ve yine gülmekten geberdim.

Hakikaten bu dış mihraklar pek kötü yahu. Nedir bu çektiğimiz. Hele ben, hâlâ diyetisyen kontrolünde yemek yiyorum. Herkes okumalı, herkes dersini almalı. Nedir bu canım üzerimizdeki baskı? Tüm form karşıtı insanlar birleşin!

Şaka bir yana, dürüm satışını cazip kılacak, son derece akıllıca ve dikkat çekici bir yöntem. Mizanpaj konusunda berbat ama fikir konusunda söylenecek birşey yok. Herkes her şeyi yapıyor, bu adam da yapmış işte. En azından "OHA!" demiyor (!).

Yalnız, bu metin bir kaç ay önce elektronik posta marifetiyle dolaşıyordu. Merak ettim, metnin ilk çıkışını Özgür Dürüm mü yapmış yoksa kopya mı?

27 Şubat, 2007 16:42  
Blogger Nurettin Yay said...

Süper gerçekten Kağancım, adam haklı ama :)

02 Mart, 2007 10:03  
Blogger Serhat Bayram said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

03 Mart, 2007 19:58  
Blogger Serhat Bayram said...

Düzen konusu kötü olsa da, çok başarılı çalışmışlar, metinler çok iyi.

Misyon, vizyon, ünlüler ne dedi...

İnternet sayfalarını da gezmenizi öneririm Ortak Defter'ciler.

www.ozgurdurum.net

03 Mart, 2007 20:00  

Yorum Gönder

<< Home