Perşembe, Aralık 28, 2006

NTV'de Neden programı

26 Aralık'ta NTV'de Can Dündar'ın Neden isimli programında Türkçe konusu işlenmiş. -miş diyorum, çünkü programı izlemedim, 102.8 NTV Radyo'da, yolda bir kısmına denk geldim. NTV'nin web sitesinde bazı programlarının metinleri yayınlanıyor. Baktım, o program da var. Linki aşağıda, programı izlemediyseniz vaktiniz olunca göz atmanızı öneririm.

http://www.ntvmsnbc.com/ntv/metinler/neden/20061226.asp

Konuşmaların deşifre edilmiş hali olan metinleri okurken fark ettim ki, Türkçe konulu bir açıkoturumda konuşulan Türkçe de pek iyi değil. Üstelik konuşma sırasında dikkat çekmeyen, yazıya dökülünce oldukça garip olduğu görülen cümleler var. Anlamak için birkaç kez okuduklarım oldu.

Yine de konu önemli.

İyi okumalar:-)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home