Salı, Mayıs 09, 2006

Nasıl reklamcı olunur?

Aşağıdaki anlatımın dışında bir yol biliyorsanız, lütfen bana iletin

1) Reklamcılık okulunu bitiriniz. (Yetmez)

2) Reklamcılığa aşık olunuz. Gerekirse ailenizi karşınıza alınız.(Yetmez)

3) Azimli olunuz. 14 ay boyunca sürekli olarak bütün ajansların kapısını değişik yolardan çalınız. (Yetmez)

4) Kararlı olunuz. 7 ay boyunca kendinize tek bir ajans belirleyip oraya stratejik yaklaşınız. (Yetmez)

5)Yetenekli olunuz. Bir ajansa (hatta sektöre) girer girmez, ilk gece, müşteriye sunulacak ana senaryo fikri bulunuz(Yetmez)

6) Çok çalışınız. Size masa bile verilmese de burnunuzu her işe sokunuz. (Yetmez)

7) Para beklemeyiniz. Ne veriliyorsa yetininiz. (Ama yetmez)

8) Size ne görev veriliyorsa, yapamayacağınızdan bile korksanız kabul ediniz. Küstah olmayınız. (Bu yetebilir)

9) Hoş sohbet olunuz. Etrafınızdaki herkesi neşelendirip güldürecek hikayeler uydurunuz. (Evet doğru yoldasınız)

10) İyi bir oyuncu olunuz. Bunu her fırsatta kullanınız. (İŞTE BİR REKLAMCI OLDUNUZ)

YA DA EN İYİSİ KISA YOLDAN BİR TORPİL BULUN. BÜTÜN MESLEK HAYATINIZ BOYUNCA YAN GELİP YATIN. (TEBRİKLER DAHA KIYMETLİ BİR REKLAMCI OLDUNUZ)


Kusura bakmayın, biraz sinirliyim de...
Ayağıma basıldı bağırıyorum işte!

1 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Reklamcıgil azıcık sinirli olur. Astığı astık, kestiği kestik olanlar da pek bir karizmatik gelir millete.

Bağır ne olmuş, gayet iyi bağırmak. Hele hele ayağına basılıyorsa bağırmak hepten gerek.

Dediklerinin hepsi tamam da şu torpil işine fena tepem attı. Nasıl yahu? Meclisimizin kartvizit meselesi bizim sektörde de geçerliyse yanı gülüm keten helva.

Hani bilgi, yetenek, öngörü, eğitim, ilgi, gelişme potansiyeli.. falan falan... Onlar nerede?

Offfff of, ben diyorum alıp başımı dağlara gitmeliyim diye, günahlarım izin vermiyor.

İyi ki İzmir'deyim diyorum ve susuyorum.

10 Mayıs, 2006 17:59  

Yorum Gönder

<< Home