Perşembe, Nisan 06, 2006

Ben reklamcılığı seviyorum

Eğer çocukluğumda reklamcılığın ne olduğunu bilseydim, kendimi bütün hayatım boyunca iletişim öğrenmeye adardım.
Hiç dansçı olmayı hayal etmezdim.
Direkt, televizyondaki reklamları kreatif ve stratejik açıdan incelemeye alırdım.
Daha çok okur, daha çok gözlemlerdim.
Daha çok öğrenir, daha çok gezer, daha çok dinlerdim.
Kendimi sürekli yeniler, geliştirirdim.
Ne söylediğime de nasıl söylediğim kadar değer verirdim.
Hayalgücümü geliştirecek oyunları oynardım sadece!


Biliyorum ki, çocukluğumdan itibaren kendimi bu şekilde yetiştirseydim, şimdi iyi bir reklamcı olmakla kalmaz aynı zamanda daha "gelişkin" biri olurdum.

Reklamcılığı bu yüzden seviyorum.
Bence reklamcılık kişiyi daha çok çevreye duyarlı kılan, diğer insanları anlamaya yönelten, kültürel açıdan hızla ilerlemeyi gerektiren bir sektör.
Bütün bunları yapabilen biri ise, sadece iyi bir iletişimci olmakla kalmaz gibi geliyor...

Hayır, bu bir kendini beğenmişlik değil asla!
Ben henüz reklamcı bile sayılmam!
(İyisinden yetişmeyi hayal eden biriyim, o ayrı)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home