Perşembe, Ekim 27, 2005

"FW:" Senden nefret ediyorum!!!

Size de oluyordur, sabah bilgisayarınızı bir açarsınız, 10 yeni mail,
hevesle gelenler kutusu açılır ve işte hepsi orada durmaktadır.
Birbirinden "FW" bir sürü mail. Başlıkları okunamayan, inanılmaz büyüklükteki
gereksiz komik filmler, reklamlar (!), fıkralar, yazılar ve evet "Bunu bilmem kaç kişiye yollamazsan
bir daha şöyle şöyle olmasın emi" dilekleri.
Kim bilir ilk kim, kime yolladı da düştü yollara "FW".
Ama hangi akılla hangi hisle yolladı? Golf oynamak için 15 sebepten,
kadınların erkekler karşısında laga luga'larına kadar... Çok mu sıkılıyor bunları hazırlayanlar?
Peki ya bunları bizlere yollayanlar,
zaten görüşüyor ve konuşuyor olduğun birinden geldiğinde eh bakıyorsun da,
bir de aylardır iki satır merhaba nasılsın dememiş birinden geldiğinde cinler son sürat tepeye...
Neyse. Nefret ediyorum ve okumadan silmeye devam ediyorum. Kınıyorum hatta!
:)

1 Comments:

Blogger Deniz Ural said...

"'Bunu bilmem kaç kişiye yollamazsan
bir daha şöyle şöyle olmasın emi' dilekleri."
Ben en çok bu "FW"ları üşenmeyip bilmem kaç kişiye yollayanları kınıyorum. :)

27 Ekim, 2005 11:14  

Yorum Gönder

<< Home