Çarşamba, Ekim 26, 2005

Reklam Psikolojisi...

Böyle bir uzmanlık dalı var mıdır acep? Olsa pek iyi olurdu. Tabii reklamların insanlar üzerinde yarattığı psikolojiyi kastetmiyorum. Mesleğin reklamcılar üzerinde yarattığı farklı psikolojiler hakkında bilgi sahibi olan, çözümlemeler yapan, deva bulan ehil kişiler olsaydı ben zırt pırt giderdim onlara. Bir iş görüşmesi yapmıştım vaktiyle. Sonra anladım ki görüşmeden çok terapi olmuş o benim için. Uzun bi süre yerçekiminden etkilenmedim. Böyle bir alanda uzmanlaşmış kişiler olsa da gitsek, rahatlasak ara ara, iyi olmaz mıydı? İnsanın beyni düğüm düğüm oluyor çünkü bazen. Onlar da bize beyin masajı yapardı....

1 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Murat Kaya'nın henüz yayınlanmamış, üzerinde çalışılmaya devam edilen romanının bir yerinde klüplerde çalan DJ'lerden bahsedilir. Geceleri yüksek sesli müzik ve hızlı tempo ile çalışan DJ'ler, şaşırtıcı bir biçimde gündüzlerini Jan Garbarek çalan bir "DJ community"de buluşup kafa dağıtarak geçirirler.

Bence yumak dağıldığı zaman kedinin önüne atmalı. Belki kedi çözer. O arada bir futbol topunu tekmelemek de kafayı toparlar.
Geliştirebildiğim ve öğrenebildiğim en ileri metod bu. Ama tabi yaşım daha genç. Daha neler öğreniriz 83'üne gelene kadar. Belki de sizden öğreneceğim.

Angus Young, AC/DC'nin izlediğim son konserinde "hala öğreniyoruz" demişti. Arkadaşlar gülmüştü onun bu lafına ama... Gülenlerin hiç birinin milyonlara varan izleyicisi yok.

27 Ekim, 2005 00:45  

Yorum Gönder

<< Home