Pazar, Aralık 03, 2006

3 Aralık 2006 - Kanal D - Sağır Oda...

Giray Kırımlı sekreterini arar.
"Bana hemen Nail Koyunlu'yu bulun..."
Az sonra Nail Koyunlu gelir. "hehe" gülümsemesi yüzündedir.
Giray Kırımlı Nail Bey'e:
"Nail Bey, yeni bir banka aldık, reklam kampanyasını size vermeyi düşündük. Kırımlı holdingin konkurla onunla bununla uğraşacak zamanı yok. Çünkü bizim için zaman çok değerli..." der.
Nail Koyunlu şaşırır, memnun ve neden diye soran gözlerle bakar,
Giray Kırımlı devam eder:
"Bu işi size verecek olmamın sebebi dedenizdir. Dedenizin 2.Dünya Savaşı sırasında Türk Alman dostluğunu destekleyen tavrı vee..."
diye devam eder ama Nail Bey, Giray Kırımlı'nın aksine dedesi aleyhine konuşur.
Giray Kırımlı bu duruma bozulur. Teşekkür eder ve Nail Koyunlu'ya kibarca kapıyı gösterir. Masasına döner telefonla sekreterine:
"Bana çabuk Ali Boran'ı bul" der. Kardeşi araya girer:
"Ali Boran mı? Ukalanın takozun allahı be o adam, Nail Koyunlu ile çalışmayacak mıyız?" diye çıkışır abisine.
Giray Kırımlı sert bir tonla kardeşine durumu özetler.
"Köle ruhlu adamlarla çalışmamam..."



Sanki bi'şey anlatmaya çalışıyor ama... Anlamadım!

3 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

"...gerçek kişilere olan benzerliği tamamen tesadüfîdir...." gibi bir ibare arıyor göz sanki...

04 Aralık, 2006 00:16  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

04 Aralık, 2006 13:29  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Ali Boran da Ali Taran'mış. Ben şimdi okuyunca farkettim. :)

05 Aralık, 2006 18:58  

Yorum Gönder

<< Home