Perşembe, Kasım 16, 2006

İllüzyon/Gerçek

Tam 16.491 gündür güneşin doğuşunu görmüşüm, akşam üzerime inmiş. Tam bu kadar gün toprağa ayak basmışım, saçlarımı rüzgar savurmuş. Bir yerlere bir iz bırakmışım. Ne için gelmişim, nereye gidiyorum çok bilmiyorum ama ne önemi var?

Gecenin bir vakti, bir dostumun yazdığı İllüzyon/Gerçek adı ile çıkacak kitabının redaksiyonunu yaparken, okuduklarım beni dürttü ve aklıma hesap yapmak düştü. Hesap makinesiz -başka türlü yapamıyor(d)um- yaptım gitti hesabı. Bir de baktım ki aman allah, ben çok eskimişim. Peki neden bu heyecan, bu geleceğe meraklı bakış?

Bu sabah geldim, Öcal'a söyledim, güldü ve "yuh derler adama" dedi. Yok, merak etmeyin, bozulmadım.

Sanırım aşırı yoğunluktan azıcık kaydım ve bir süredir yaptığım mesleki sorgulamayı, yaşamıma da uyarladım. Bu kadar güne uyanmış olan ben, gerçek miyim yoksa esaslı bir illüzyon mu?

Hadi bakalım!

4 Comments:

Blogger Hatice Üzgül said...

WHAT THE BLEEP DO WE KNOW?

16 Kasım, 2006 15:43  
Blogger Nokta Çelik said...

İllüzyon güzeldir. En azından gerçek olmadığını bilir insan. :)

17 Kasım, 2006 00:22  
Blogger Haluk Mesci said...

Maksude! Nice mutlu yıllara.

17 Kasım, 2006 00:25  
Blogger Maksude Kılınç said...

Yok Haluk, doğum günüm falan değildi. Dolayısıyla hesapta bir küsurat var. Sadece doğum günlerinde hesaplaşma yapanlardan değilim. Paso hesaplaşma gibi bir huysuzluk varken, tek bir güne sığdırır mıyım ben, aşkolsun.

17 Kasım, 2006 10:44  

Yorum Gönder

<< Home