Çarşamba, Eylül 06, 2006

Politik Sızıntı

Dün reklam geyiklerinde "Yeni mecralar yaratmak" adı altında bir yazı yazmıştım. MSN'de reklamla ilgili fikirlerimi belirtmiştim. Bugün ekşi sözlüğe girdim. Konu başlıklarında "MSN messenger'da Ak Parti reklam çıkarması"nı görünce şaşırdım. Hemen linkini alıp, açtım. Benimki rumuzlar ile ilgiliydi ama bu da ilginç bir çalışma olmuş. Eski sürüm MSN kullandığım için mi, yoksa iMac bilgisayardan dolayı mı bilemiyorum, denk gelmedim hiç. Siz gördünüz mü?

Buyurun buradan yiyin :))

http://img177.imageshack.us/img177/6999/akp666or3.jpg

2 Comments:

Blogger Ahu Serap Tursun said...

Ben windows live messenger kullanıyorum ama hiç denk gelmedi. Denk gelmesini de istemem. Siyaset, özel hayata bu kadar girmemeli. Messenger sağ sekmeleri arasında yer alabilir ama konuşma pencerelerine girme hakları yok.Örneğin şu an Nike Air reklamı messenger altında yer alıyor ama konuşma penceresinde yok. Olmamalı da zaten.

06 Eylül, 2006 17:32  
Blogger Haluk Mesci said...

Yanlış anlaşılmasın efendim ama Reklam Geyikleri R ve G ile...

07 Eylül, 2006 00:14  

Yorum Gönder

<< Home