Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Klişe kıvamına geldi neredeyse bu düşünce, hani derler ya "fotoğrafların hepsi çiçek gibidir, çünkü herkesin gülümsediği andır onlar". Elbette aynen bu şekilde demiyorlar da, ben fikri tekrarlamak için öyle yazdım.

Cep telefonlarına eklenen fotoğraf makineleri ile birlikte, "telefonu ile her yerde fotoğraf çeken" insanlar haline gelmeye başladık. (Hâlâ direniyorum. Telefon ayrıdır, fotoğraf makinesi ayrıdır.)

Birilerinin de aklına, bu gülümseyen "anları" biraz daha uzatma fikri gelmiş. Fotoğrafının çekileceğini düşünerek gülümsemelerini uzun süre muhafaza eden insanları izleyebiliyorsunuz bu sitede. İsmi de enteresan: Long Awkward Pose.

Beyaz yalanlar vardır hani. Bu da herhalde "beyaz kandırmaca" oluyor. Ama güzel tabi. Gülümsemeyi "hileli bir şekilde" bile olsa uzattırabilmek.

Buradan buyurun.

3 Comments:

Blogger Maksude Kılınç said...

Makina mı?
Makine mi?

Hadi bakalım sana bir ödev!

30 Ağustos, 2006 17:22  
Blogger Maksude Kılınç said...

Verdiğin adres çok eğlencelikti. Her işin sitesi var desene.

Ve sana katılıyorum, telefon ayrıdır, fotoğraf makinesi ayrıdır. Herşeyi bir arada yapan makinelere nedense hep şüpheyle bakıyorum.

Acaba bu bir çeşit tutuculuk mu?

30 Ağustos, 2006 17:27  
Blogger Murat Kaya said...

"Makine" diyor Nijat Özön'ün Temel Yazım Kılavuzu.

Geçen aylarda Ortak Defter'de bahsi geçmişti bu konunun. Ama bu post'u yazarken kaçırmışım :( Utandım şimdi. Ama yine de teşekkür ederim Maksude Hanım.

Şimdi girip düzeltsem mi blogger'dan? Düzelteyim en iyisi.

30 Ağustos, 2006 22:08  

Yorum Gönder

<< Home