Salı, Ağustos 29, 2006

Zihni - Rapor veriyorum

Efendim... Zihni Nişantaşı açılmaya doğru hazırlıklarını tam hız bitiriyor. Aslına bakarsanız, her an hizmete girebilir durumda.
Park Otelin efsanevi barı, birileri gelip otursun, dostlara selam çakıp içkisini söylesin diye sabırsızlanıyormuş gibi durmuyor mu sizce ? [Şeytan diyor ki, Ortak Deftercileri toparla, bir akşam yumuşak açılış yapmaya git ! Azdırmayın beni arkadaşlar, lütfen.]
Tabelanın yeri, büyüklüğü deneniyor. 'Z' yakında burayı süsleyecek ama dikkat edilmezse pek de görülmeyecek. Ben size söyleyeyim adresi artık : Valikonağı Cad. 39 Nişantaşı...

8 Comments:

Blogger İnci Vardar said...

Tezahürat gibi olacak şimdi ama, Haluk Aaaabi biiizi Zihni'ye götür! :) Cidden, çok kıskandım geçen seferki buluşmayı.

29 Ağustos, 2006 22:00  
Blogger Haluk Mesci said...

Kıskandın mı ? Ortak Deftere yeterince sıklıkta takılmadığın için geç mi haberin oldu yoksa ?
: )

Zaten şeytan diyor ki, geçen sefer gelenleri (ve mazereti olduğu için gelemeyenleri) götür !
Keh keh keh ! Keh ki ne keh !!

30 Ağustos, 2006 00:50  
Blogger Murat Kaya said...

Haluk Abi, şeytan diyormuş onu, biz niye azdıran oluyoruz? :)

Biz sadece masum reklam yazarlarıyız.

"Şeytan marka giyer, biz Zihni'ye gideriz" isimli besteyi Save as Draft çalar mı acaba Tansu Abi?

30 Ağustos, 2006 00:53  
Blogger Tuğçe Özel said...

Hadi gidelim :))))

30 Ağustos, 2006 13:27  
Blogger Hatice Üzgül said...

Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim. Gidelim.

30 Ağustos, 2006 13:28  
Blogger Hatice Üzgül said...

Gidelim.

30 Ağustos, 2006 13:30  
Blogger Maksude Kılınç said...

Abi bu İstanbullular var ya, hakikaten şımarık yahu. Ne bu? İyi bari, her hafta sonu buluşun tamam olsun.

Aman be, İstanbul'da dükkan açtıracaksınız adama.

Arkadaşlar, otel odalarını hiç sevmem, birilerine yamanıp zorla misafir edilmekten de hiç hoşlanmam. Burada da paçamı çekiştiren hem iş arkadaşlarım hem müşterilerim hem de bir kızım var. Zıttırıbıttırı gelemiyorum oralara. sonra da kedi gibi yalanıyorum. Aaaaa ayıp oluyor ama!

Haluk sen bu aklıevvellere uyma, Tansu sen de bu tekne muhabbetinden vazgeç! Küseceğim bak.

30 Ağustos, 2006 14:27  
Blogger Maksude Kılınç said...

Canım Tansum, canım üstadım, İzmir'e gel ama sadece keyif için gel!

30 Ağustos, 2006 17:15  

Yorum Gönder

<< Home