Türk reklamcılığında 'Deja Vu Klasikleri' dizisi devam ediyor...
M.A.R.K.A. Türk reklamcılığının dünya reklamcılığıyla dikişsiz entegrasyonu misyonu doğrultusunda bir eser daha katıyor tarihi galeriye... Ekonomist veya Economist. Zemin renklerindeki, karakter seçimindeki farkı vb bir yana bırakırsak, pekala olmuş işte. Tüm zamanların en iyi poster'i seçilmeye aday gösterilmiş Economist işi, şimdi Türkçede...Türkiye'de.
Biri bana 'Bu Ekonomist zaten o Economist, onun Türkiye yayını' diyecek mi bakalım. (Ekonomist dergisinin Doğan Yayıncılık grubuna ait olması üzücü. Reklam, basın reklamı konusunda bu kadar titizlenen bir grubun böyle yapmaması, yaptırmaması gerekir.)
------
Not 1 : Ekonomist ilanının altında logo, ürün görüntüsü, slogan vb de var ama, üst tarafın yanında lafı mı olur ?
Not 2 : İlgili ajansta çalışan yaratıcı arkadaşların Internet veya kitaplar üzerinden ulaşamadığı Economist ilanı vs varsa, haber etsinler. Hepsi, (tv filmi dahil) vaka incelemesiyle birlikte hazırda var, yollarız.
Biri bana 'Bu Ekonomist zaten o Economist, onun Türkiye yayını' diyecek mi bakalım. (Ekonomist dergisinin Doğan Yayıncılık grubuna ait olması üzücü. Reklam, basın reklamı konusunda bu kadar titizlenen bir grubun böyle yapmaması, yaptırmaması gerekir.)
------
Not 1 : Ekonomist ilanının altında logo, ürün görüntüsü, slogan vb de var ama, üst tarafın yanında lafı mı olur ?
Not 2 : İlgili ajansta çalışan yaratıcı arkadaşların Internet veya kitaplar üzerinden ulaşamadığı Economist ilanı vs varsa, haber etsinler. Hepsi, (tv filmi dahil) vaka incelemesiyle birlikte hazırda var, yollarız.
2 Comments:
Klasiklerden gidiyorsak, sırada ne var acaba? Absolut olabilir mi mesela:)
Mesuliyet'in "M" si düşeli çok oldu..
Geriye kalan "A.R.K.A." kısmının son hecesindeki harflerde yapılacak ufak bir yer değişikliği ile zaten durum özetleniyor...
Yorum Gönder
<< Home