Cumartesi, Şubat 04, 2006

Türk reklamcılığında 'Deja Vu Klasikleri' dizisi devam ediyor...

M.A.R.K.A. Türk reklamcılığının dünya reklamcılığıyla dikişsiz entegrasyonu misyonu doğrultusunda bir eser daha katıyor tarihi galeriye... Ekonomist veya Economist. Zemin renklerindeki, karakter seçimindeki farkı vb bir yana bırakırsak, pekala olmuş işte. Tüm zamanların en iyi poster'i seçilmeye aday gösterilmiş Economist işi, şimdi Türkçede...Türkiye'de.

Biri bana 'Bu Ekonomist zaten o Economist, onun Türkiye yayını' diyecek mi bakalım. (Ekonomist dergisinin Doğan Yayıncılık grubuna ait olması üzücü. Reklam, basın reklamı konusunda bu kadar titizlenen bir grubun böyle yapmaması, yaptırmaması gerekir.)

------
Not 1 : Ekonomist ilanının altında logo, ürün görüntüsü, slogan vb de var ama, üst tarafın yanında lafı mı olur ?

Not 2 : İlgili ajansta çalışan yaratıcı arkadaşların Internet veya kitaplar üzerinden ulaşamadığı Economist ilanı vs varsa, haber etsinler. Hepsi, (tv filmi dahil) vaka incelemesiyle birlikte hazırda var, yollarız.

3 Comments:

Blogger Nokta Çelik said...

Klasiklerden gidiyorsak, sırada ne var acaba? Absolut olabilir mi mesela:)

05 Şubat, 2006 19:57  
Blogger reklamci said...

Mesuliyet'in "M" si düşeli çok oldu..
Geriye kalan "A.R.K.A." kısmının son hecesindeki harflerde yapılacak ufak bir yer değişikliği ile zaten durum özetleniyor...

07 Şubat, 2006 00:00  
Blogger Ferhat Tumer said...

I never read economist ads.
Hulusi Dirici
İkinci El Reklamcılık

07 Şubat, 2006 14:33  

Yorum Gönder

<< Home