Pazartesi, Haziran 05, 2006

Çukurcuma'da 100 YTL'ye Kristal Elma:)

Şaka değil!
Hafta sonu bizim Sanat Yönetmeni arkadaşlardan biri gözleriyle görmüş.
Ne yazık ki yanında fotoğraf makinesi olmadığı için görüntüleyememiş fakat,
yeri sabit.

1992 yılı, Temizlik Ürünleri, TV Kategorisi Kristal Elması,
Çukurcuma'da bir eskicinin vitrininde, 100 YTL'ye alıcı bekliyormuş:)

Çok merak ettim ama Kristal Elma arşivi henüz hayata geçmediği için,
ödülü hangi ajansın aldığını bulamadım şimdilik!

Oraya nasıl düştü bu ödül, onu çok daha fazla merak ettim doğrusu!
Büyük bir ihtimalle, kapanan ajanslardan birinindir herhalde!
Ama bir ajans kapansa bile, insan tutup Kristal Elma'sını eskiciye satmaz herhalde diyeceğim ama...
Ne desem boş!
Kristal Elma, Çukurcuma'da!
Gülsem mi, ağlasam mı bilemedim?

En iyisi sizlerle paylaşayım dedim.

Sevgiler

Kağan İşmen

2 Comments:

Blogger Bülent Şentay said...

"Kristal Elma Çukurcuma'da" çok iyi bir Ahmet Ümit romanı adı olabilir:)

05 Haziran, 2006 17:04  
Blogger Haluk Mesci said...

Ödül heykelciklerinin, şiltlerinin; isme imzalanmış kitapların ve daha nice benzeri şeyin eskiciye düştüğü bilinen bir şey. Dünyada da oluyor.

'Ajans kapansa bile' tabii ki öldürücü bir soru.
Aynı mantık ve korkuyla, aynı soruyu reklam sektörünün reklam filmleri için de soruyorum ben :

Nerede bir sektörün, bir ülkenin bir meslek dalının arşivleri ?

Hadi arşivi bırakın, kimler emek verdi bu sektöre, hatırlamanın, hatırlatmanın bir yolu olmalı...

05 Haziran, 2006 17:34  

Yorum Gönder

<< Home