Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Yorum yerine

NOT: Uzun süredir siteye yorum göndermediğim için olacak, yorumumu yayımlamayı bir türlü başaramadım; onun için bu yol kullanmak zorunda kaldım, lütfen anlayışla karşılayın. 

Sevgili dostlar, Bir süredir bilgisayar ve internetten uzakta kaldığım için yorumlarınızı henüz görebildim. İlginiz için teşekkür ederim. Değerli görüşlerinizin çoğuna katılıyorum, ama "yapmak" eyleminin zaten uluorta kullanıldığını bildiğim ve bundan çok rahatsızlık duyduğum için, o başlığı hoşgörüyle karşılayamıyorum. 

Ayrıca, bu Basın Reklam Platformu'nun seslendiği kesimin "halk" olmadığını ve "halk dili"yle ilgisi bulunmadığını da gözardız etmememiz gerekmez mi? Hani yaratıcı olamadıkları ve farklılık yaratamadıkları için dili bozmaktan başka çözüm üretemeyen yapılar vardır ya, sanki bu da öyle bir yetersizliğin ve sorumsuzluğun ürünü... 

Asıl anlayamadığım, basın reklamlarının önemini anlatmaya çalışan ve ilerde kurumsallaşma iddasında olan bir girişimin böyle bir aymazlığa evet diyebilmesi... En içten sevgilerimle... 

Şahin Tekgündüz

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home