Pazar, Temmuz 02, 2006

Bir köşe verdiler yazacağım

Sayın ustalarım, sevgili arkadaşlarım!

Geçenlerde hiç beklemediğim bir gelişme yaşadım. İNTES (İş Veren Sendikası), her ay genç iş adamları için yayınlanmakta olan bir gazeteye "reklam sektörü" ile ilgili yazı yazmamı rica etti. Gerek buradan, gerekse kendi blogumdan beni uzun zamandır takip etmektelermiş. Tıfıl olduğumu bilip bilmediklerini sordum; bildiklerini, benimle sayfalarını doldurmak istediklerini söylediler. Ne yalan söyleyeyim, bir ara böyle bir işe kalkışmak için erken olduğu düşüncesi aklımdan geçti. Daha sonra son ajansımdan neden kovulduğumu hatırladım: Bana teklif edilen terfi görevini yerine getiremeyeceğim korkusu ve bunun ardından verdiğim red cevabı sonucunda yediğim tekmenin acısı hala yerinde olduğundan, aynı hatayı tekrar yapmamam gerektiğini düşündüm. Umarım "Haddini bilmez küstah, ağzı var diye konuşmak ona mı kalmış" demezsiniz!

Gazetenin tirajı çok da yüksek değil. Hatta yerel sayılır. Sadece genç iş adamlarına yönelik olduğundan hedef kitlesi önemli, fakat kısıtlı. Bana birkaç basımlarını gösterdiler, oldukça kaliteli ve özenli hazırlanıyor.

Okuduğum sektörel kitap ve dergilerin tabii ki haddi hesabı yok. Kendi çapıma göre sektörel bir donanımım da var. Yazdıklarım kantitatif ve kaltitatif veriler dahilinde, somut bilgilerden oluşturulacak. Ama yine de büyüklerimin ve ustalarımın onayı benim için çok önemli. Bu sebepledir ki bu duyuruyu yapıyorum. Yazdığım her makaleyi kendi bloguma da yazacağım. Ola ki sürç-ü lisan edersem, sizlerin de yorumlarını beklerim.

Ben bunun aynı zamanda mesleki gelişimim için önemli olacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

3 Comments:

Blogger Emrah Akay said...

Hayırlı olsun :)

04 Temmuz, 2006 17:28  
Blogger Tuğçe Özel said...

Senin adına çok ama çok sevindim. Daha iyi şeyler de yapacağız.

Her zaman yanındayım, biliyorsun...

05 Temmuz, 2006 10:32  
Blogger Maksude Kılınç said...

kolay gelsin Hatice, başarılar.

05 Temmuz, 2006 10:42  

Yorum Gönder

<< Home