Perşembe, Mayıs 18, 2006

ÖNERİ

Herkese merhaba!
Blog için bir önerim olacak. Sanırım bunu Haluk Abi çözebilir.
Yazıların, yorumların tarihlerini görebilir miyiz?
Ben baktım, yorumlarda bir tarih çıkmıyor!
Sadece ay ismiyle anlayabiliyoruz, yazdığımız yazıyı ne zaman yazdığımızı.

Halbuki, bu yazıların tarihi bir değeri olması adına,
tarih de görebilsek ayrıntılı, ne güzel olur.

Çünkü çok ilginç yazılar yazılıyor, konular tartışılıyor burada!
Ve burası Türkiye, çok enteresan bir şekilde deviniyor ülkemiz!
1 ay önce, yazmakta, tartışmakta hiç mahsur görmediğimiz,
hadi canım olur mu böyle şeyler havasında yazdıklarımız, oluveriyor bir anda!

Mesela, Nisan ayında tartıştığımız Cumhuriyet filmi post'undaki yazıları,
tekrar okumak ilginç bir deneyim olacak bence herkes için.

Girin, bakın, neler yazılmış orada.
Ve bugünü düşünerek, olayları bir kez daha analiz edin.

Yazıyor olmanın, belge üretiyor olmanın gücünden faydalanalım.
Belki farklı bakmamızı sağlayabilir olaylara. Bir şeyler katabilir!
Ben gittim baktım yazılanlara, hatta bir de kısa yazı yazdım oraya.
Altına tarih atarak.

Bir öneri, olursa ne güzel olur.

Sevgiler

Kağan İşmen

4 Comments:

Blogger Kağan İşmen said...

Yazılar derken, yorum kısmındaki yazıları kast ettim bu arada. Yoksa post'un üzerinde bir tarih var. Fakat yorumlarda sadece saat çıkıyor. O yorum ne zaman yapılmış, hangi tarihte yapılmış anlayamıyoruz.

Yanlış anlaşılmamak için...

Sevgiler yeniden

Kağan İşmen

18 Mayıs, 2006 13:36  
Blogger Haluk Mesci said...

Düzeltilmiştir.

18 Mayıs, 2006 14:19  
Blogger Maksude Kılınç said...

Çok çok iyi bir öneriydi, kutlarım. Hele hemen hayata geçmesi ise harika. Gerçekten teşekkürler Haluk, eline sağlık.

18 Mayıs, 2006 16:23  
Blogger Kağan İşmen said...

Bu ne sürat! Şahane:)

18 Mayıs, 2006 16:31  

Yorum Gönder

<< Home