Cuma, Şubat 24, 2006

Pınar Show/ süpermarket

Pazar gününden beri yazmak istiyorum ama ancak fırsat bulabildim. Pazar günü, her Türk ailesi gibi bir süpermarkete girip, alışveriş yapıyorduk. Markette bir tek benim niyetim alışveriş yapmak değildi, o ayrı bir mevzu! Süt reyonuna gelince (her zaman yaptığım gibi) kaç çeşit süt var, saydım. Sonra paketlerin üzerinde göz gezdirmeye başladım. "Pınar Denge Prebiyotik Süt" elime gelince şaşırdım. Özel reyonu da olan sütün, reklamlarına bayıldığım için dikkatimi çekti. Süt paketinin üzerinde meditasyon ya da yoga yapan bir kadını koymuşlar! Özene bezene hazırlanmış bir reklam senayosu, ünlü seslendirme ustalarının yarattığı karakterlerin ardından, paketin üzerinde duran kadına anlam veremedim. Neden beyin, burun, bağırsak vs. yok kutuların üzerinde? Hatta bu karakterler o kadar sevildiki, 5/10 kutu biriktirene ya da çekilişle; beyin, burun, bağırsak oyuncakları verseler, çocuklar biriktirip (ben dahil biriktirir alırdım) alırlardı. Yoksa ben mi çok sevdim onları da, yanılıyorum?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home