Cumartesi, Mart 19, 2005

10 yıldır hep böyle sevdim ben.

Bu kadar yoğun çalışmak ve sonunda semeresini alamadığını düşünmek. Bazen umutsuzluğa kapılmak. Kendine olan güvenini kaybetmek... Sonra yeniden kazanmak. Küçücük bir buluşla hayata dönmek. Bazen, yirmidokuz harfi bilen herkesin yapabildiği bir mesleği yaptığın hissine kapılmak. Tıkanmak. Lavabo aç kullanmak. Açılmak. Ta uzaklara gitmek. Yularından çekilmek. Kutsal Fatura Avcıları tarafından ehlileştirilmeye çalışılmak. O anda bir vahşi at gibi hissetmek ve davranmak. Kızgın damgayı yememek için çifteler savurmak. KFA'nın olmadığı bir coğrafya ozlemi içinde bulunmak. Tabi hal böyle olunca ukala bulunmak. Çocuk doğurmayanın çocuk doğuranı anlamasını umut etmek. Saçmalamak. İcine kanamak. Beni anlayamadilar demek. En doğruyu kendinin bildiğini sanmak. Kurduğun stratejinin doğru olduğuna sonuna kadar inanmak. İnandıklarının ısrarla yapılmadığını görmek. Sakal bırakmayı denemek. Bırakmak. Yine de dinlenmemek. Markayı namusun olarak görmek. Gözünün önünde markana nasıl -hunharca- tecavüz edildiğini görmek. Kollarından tutulmak. Bakmaya zorlanmak. Bu benim aşkım, onu böyle görmek istemiyorum diye düşünmek. Yakarmak. Çaresizce "durun, yapmayın!" diye yakarmak. Sonunda sinir krizleri geçirip galiz küfürler savurmak. Ayıplanmak. Bir an Şeytana kulak vermeyi istemek. Namus cinayeti işlemek istemek. İyileri paylaşmak... Kötülerin nasıl ustune yıkıldığını seyretmek. Bu arada, bütün bunlar olurken yılların hızla geçtiğini farketmek. Geriye dönüp baktığında asla pişman olmamak. Yine doğru bildiğini okumak. Yine yaptığın işlere aşık olmak... Onlarla sevişmek. Çekmeceyi açmak ve çekmecenin içine usulca, aşkla yatırmak fikirlerini. Aşklarını hiç unutmamak. Bir gün bir yerde karşılaşacağını ummak. Biriktermek. Bir nevi karşılıksız sevmek. Karasevdaya tutulmak. İşini çok, ama herkesi sevdiğinden daha çok sevmek... Her gün yeniden aşık olmak. Acıyı sevmek. Acısıyla sevişmek.

İşte böyle ortak. 10 yıldır hep böyle sevdim ben... Bir daha neden bu kadar içiyorsun diye sorma lütfen. Akıllı işi değil demiştim zaten. İçiyorsam sebebi var... Birer duble daha?...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home