Salı, Şubat 15, 2005

Bazılarımız hâlâ...

Tamam itiraf ediyorum: Ben de zaman zaman reklamcılıktan soğuyorum. Aslında soğuduğum şey reklamcılık değil, reklamcılık yaparken temas ettiğim 3. şahıslar. Bazen müşteri, bazen müşteri temsilcisi ya da başka biri hevesimi kırıyor.

Ama başka bir açıdan bakalım olaya!

Hâlâ bazılarımız gece yatarken yakınında bir yerlerde kalem kağıt bulunduruyor.

Bazılarımız hâlâ iş yaparken adrenalin salgılıyor.

Bazılarımız hâlâ öğlen yemeğinde kağıt amerikan servise not alıyor.

Bazılarımız hâlâ Arşimet gibi “buldum, buldum” diye sanat yönetmenine koşuyor.

Bazılarımız hâlâ alışveriş merkezinde tesadüfen gördüğü müşterisine ait kötü yapıştırılmış posterin fotoğrafını çekip müşteri temsilcisine getiriyor.

Bazılarımız hâlâ bazı sunumlardan önce gece uyuyamıyor.

Bazılarımız hâlâ işini severek yapıyor!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home