Cumartesi, Şubat 12, 2005

Dilimize hakim olalim!

Ne umuyorum? Nasıl bir blog? İdeal ölçülerde bir blog nasıl olur? Diline hakim reklam yazarları, akılcı yaklaşımlar, fikir teatileri, çamura saplanmayacağımız münazaralar... Konsensus olsun istemem... Konsensuslar ortalamadır. Ortalama iyinin, iyi mükemmelin düşmanı. Burada yüzyüze gelmek isterim herkesle. Ve aynı zamanda omuz omuza, sırt sırta. Klavyelerin ardında güvenli alanda hissetmek istemem. Ben yaptım oldu... Peki, oldu mu? Oldu mu, olmadı mı? Tartışmak gerek. Belki de olmadı. Herkes aynı görüşte olsa, olur mu? Olmaz, olur mu? Peki, herkes diline hakim olsa. En azından burada, işinde ve hayatta. Doğru türkçe, doğru dilbilgisi. Bak bu olur iste. Ben her şeyi çok mu iyi biliyorum? Bilmem. Sanmam. Ama birşey biliyorum. Hiç kimse herkesten daha akıllı değildir.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home