Perşembe, Eylül 22, 2005

Refleks Marka

"Refllex marka" diye bir tanımlama keşfettiğimi zannediyorum ama Amerika'yı yeniden keşfetmiş de olabilirim...

Böyle bir laf çıkıverdi geçen gün ağzımdan. Coca Cola'dan söz ediyorduk. Niye bu markayı tercih ettiğimi anlatmaya çalışırken keşfettim ki marketin dolabından bu ürünü alıveriyorum. Tamam bunlar zaten bildiğimiz şeyler, buna marka bağımlılığı da diyoruz. Ama sanki bu marka bağımlılığından biraz farklı. Belki marka bağımlılığının gereklerinden biri. Yani benim için marketten Coca Cola almak tam bir refleks. İhtiyacım var mı diye düşünmüyorum, evde var mı diye düşünmüyorum, herhangi bir karar anım yok bu ürünle ilgili, bir sempatim de yok, duygusal olarak yakın bulmuyorum hatta antipati duyuyorum bile diyebilirim ama alıyorum işte. Ne dersiniz böyle bir tanımlama olabilir mi? Daha önce kullanıldı mı? Çalışır mı?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home