Salı, Ocak 18, 2011

Merhabalar

Ortak Defter'e yeni katılarak, geç kalmış da olsam blog dünyasına adım attım. 20 yıldır reklam yazarlığı yapıyorum. Çalıştığım ajans sayısı ise iki haneli sayılara ulaştı. Bütün bu süre içinde işsiz kaldığım zamanlarda TV dizi yazarlığı, üniversitede reklam yazarlığı okutmanlığı gibi işler de yaptım. Bütün bu süre içine hatırı sayılır miktarda müşteri, sektör, kampanya, konkur, başarı, başarısızlık, uykusuz gece, uykulu gün ve kronik yüksek tansiyon sığdırdım. Bundan sonrasının da öncesine benzeyip benzemeyeceğini kim bilebilir ki?

3 Comments:

Blogger Bülent Şentay said...

Fatih'cim, Aramıza hoş geldin. Biraz geç olduysa da temiz olduğundan kuşkum yok. Defter'imiz yapacağın katkılarla kesinlikle daha da zenginleşecek ve renklenecektir. Ne mutlu bize!

Bu arada bundan sonrasının hiç değilse öncekine benzemesi için şimdiden dua etmeye başlayabiliriz. Zira daha beter olacağına dair çok alametler belirdi ve belirmekte.

18 Ocak, 2011 13:41  
Blogger Nokta Çelik said...

Hoş geldiniz!

19 Ocak, 2011 23:41  
Blogger k.fatih cöngevel said...

Teşekkür ederim. Yüzleri kara, umutları boşa, kendimi de dağa çıkartmamaya çalışacağım.

24 Ocak, 2011 16:29  

Yorum Gönder

<< Home