Çarşamba, Ekim 11, 2006

Yapı Kredi

Gerek logosuyla gerek filmiyle reklam bloglarının parlayan yıldızı, yeni Yapı Kredi kampanyası.
Benim, TV filmiyle ilgili aklıma takılan bir şey var. Filmin müziği size de biraz tanıdık gelmiyor mu? Acaba bu işte emeği olan dostlar bu konuda bizi aydınlatabilirler mi?

11 Comments:

Blogger Çağlayan İbiş said...

Asil tartışma 60 yıllık leyleğin yerini neden koç başının aldığı sanırım. Marka değerlerinden dolayı mı, Koç'un bir dünya markası olmasından dolayı mı, gibi sorular insanın aklına geliyor. Bu konuda da ayndınlatırlarsa bizi seviniirim. Mutlaka bir sebebi var ama ben bilmiyorum. Reklam Yazıları'nda da dönüyordu bu tartışma.
Diğer yandan bu işte emeği geçen arkadaşlarımızın ellerine, beyinlerine sağlık.

11 Ekim, 2006 11:32  
Blogger Emrah Doğu Akay said...

Filmin müziği Eric Clapton'un Laila isimli şarkısının gitar riflerine çok benziyor.

11 Ekim, 2006 14:13  
Blogger Emrah Kural said...

Çok benzemiyor aynısı...

11 Ekim, 2006 14:57  
Blogger Murat Kaya said...

Ben soruyu anlamadım galiba.
O müziğin Laila olmadığını iddia edenler mi var yoksa?

11 Ekim, 2006 15:53  
Blogger Doğan Yarıcı said...

Müzik o ve telifi ödendi. Bilginize...

11 Ekim, 2006 17:23  
Blogger Emrah Kural said...

Teşekkürler...

11 Ekim, 2006 18:46  
Blogger Ayşe Tüzel said...

Müziği tabii ki biliyoruz. Sadece beni kişisel olarak rahatsız ediyor bu durum. Çok sevdiğim ve dinlemekten her zaman zevk aldığım bir şarkı, bir reklam filmiyle, daha doğrusu bir marka ile bağdaştırıldığı zaman içim bir tuhaf oluyor. Yani sonuçta ben artık Laila'yı dinleyemiyorum. :))

12 Ekim, 2006 10:20  
Blogger Haluk Mesci said...

Ayşe, bir merak sorusu: Nike Johhny Cash'in Hurt 'ünü kullandığında da aynı rahatsızlığı duyuyor musun?

12 Ekim, 2006 10:36  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Sevdiğim müzikleri reklamlarda dinlemek bazen beni de rahatsız ediyor. Belki o ürünle ilgili kişisel bakış açım da etkili oluyordur. Ama George Clooney'li turuncu Fiat Idea reklamı, müziği ile çok etkileyiciydi. Peggy Lee'nin 'Fever'şarkısını zaten çok seviyorum.
Bana göre Yapı Kredi reklamları da çok başarılı.

12 Ekim, 2006 11:28  
Blogger Ayşe Tüzel said...

Açıkçası bu çok ince bir soru. Ama itiraf etmeliyim ki hayır, aynı rahatsızlığı hissetmiyorum. Belki de bu şarkının kullanım şekliyle ilgili. Orada bağıra bağıra markayı söylemiyor diye belki... Bir hayat biçimidir o şarkılar. Hepsinin bir duygusu vardır. Belki de şarkının duygusuyla, gösterdiklerinin aynı olması yüzündendir. Bilmiyorum. Ama benim için Laila, bir "banka" ile yanyana gelemiyor. Laila deyince ben sadece ve sadece 1997 yazında Açıkhava Tiyatrosu'nda Legends 97 ile birlikte Eric Clapton'ın bizi nasıl oraya çivilediğini hatırlarım. Laila içinde aşkı barındırır, "para"yı değil. Ama "hurt" o kadar doğru bir seçim ki Nike'ın anlatmak istediği için... Bilmiyorum. Yani rahatsız olmuyorum. Hay Allah :)

12 Ekim, 2006 11:50  
Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

"Nike ne yapsa oluyor da başkası yapınca, ne bileyim" duygusu mu acaba bunun sebebi.

12 Ekim, 2006 12:17  

Yorum Gönder

<< Home