Çarşamba, Ekim 04, 2006

şampuan reklamları ve futbol

Geçtiğimiz hafta oynanan Liverpool-Galatasaray maçının öncesinde, sonrasında ve devre arasında, kadın hedef kitleli şampuan reklamları döndü durdu. Ya medyacılar fahiş bir hata yaptılar o gece -ki pek ihtimal vermiyorum-, ya da birileri bir araştırma yaptı ve kadınların futbol izlemeye başladıkları sonucuna ulaştı -ki buna da pek ihtimal vermiyorum-.

7 Comments:

Blogger Hatice Üzgül said...

İhtimal verebilirsin. Ben bir kadınım, fanatiğim, futbolseverim ve arada reklamlara da bakıyorum. Belki beni etkilemeye çalışıyorlardır. Sen çık aradan:))

04 Ekim, 2006 17:22  
Blogger Ömer Siber said...

Memnuniyetle Hatice Üzgül. Buyur, bütün şampuan reklamları senin olsun.

04 Ekim, 2006 18:23  
Blogger Murat Kaya said...

Belki erkeklere mesaj vermek istemişlerdir. "Bir çiçek bile almadınız, bari şampuan alın" gibi.

:-)

05 Ekim, 2006 00:21  
Blogger Serhat Bayram said...

Salonda ütü yapan kadın ve yönetimi yani kumandayı eline geçirmiş erkek... Ve tabii ki futbol. Mecburen izlemek kaçınılmaz olabilir. Arada şampuan reklamları gören kadın mutlu olabilir.

05 Ekim, 2006 12:26  
Blogger Ahu Serap Tursun said...

Ben de bir futbol fanatiğiyim. Maç arasında estetik reklamların yer alması güzel bir uygulama. Bir de şu gerçek var ki, erkeklerin çoğu zaten bayanların kullandığı şampuanları alıyor ve kullanıyor. Sadece erkeklere özel şampuan üretildiyse bile ben hatırlamıyorum. Reklam oyuncusu olarak bayan kullanılıyor ama o şampuanı erkekler de marketlerden alıyor :)

05 Ekim, 2006 12:31  
Blogger Hatice Üzgül said...

Ahu Hanım hoş bir noktaya parmak basmışsınız fakat, (genel olarak)erkekler eşleri hangi markayı alırsa o şampuanı kullanıyorlar.
Yani bu konuda seçici olduklarını; "ı -ııhh ben bu markayı kullanmam. Diğer marka saç kırıklarını daha iyi önlüyor." dediklerini sanmıyorum.
Kısacası, eve alınan markaya kadınlar karar veriyor, erkekler sadece saç kremi ile şampuan arasındaki farkı biliyor.

Yine de söylemeden geçemeyeceğim, futbolsever kadınların çoğaldığı bir gerçek. Maç esnasında şöyle bir tribünlere bakarsanız, manikürlü parmakları, kırmızı rujlu dudakları göreceksiniz. Hem de deli gibi tezahürat yaparken.

05 Ekim, 2006 15:09  
Blogger ERKAN BELEN said...

Futbol izleyen kadınlar çoğalıyor bu doğru. Fakat bu oran harcanan butçeyle karşılaştırıldığında hala düşük. Bu fikrin içinde yenilikçilik, etkililik veya başka bir unsur da göremiyorum.

06 Ekim, 2006 12:11  

Yorum Gönder

<< Home