Pazartesi, Eylül 04, 2006

istek

Bağırıp duruyorum sanki beni duyacakmış gibi. Önümdekilere rahatsızlık vermiş olacağım ki dönüp dönüp bakıyorlar bana. Hiç umrumda değil. Ben Without You I'm Nothing'i dinlemek istiyorum. Çalınan diğer şarkılar istediğim şarkıdan zaman çalıyorlar. Onlarsa bir gidiyor, bir geliyorlar, nerede bırakacaklarını bilemiyorum. Fakat her gelişlerinde daha bir iştahlı görünüyorlar. Yaptıkları herşey gitgide büyüyor. Bir anda arkamı dönüp yürümeye başlıyorum, onlar da gittiler zaten, bir daha da gelmezler geri, bırakmışlardır artık, çok bile kaldılar. Bir çığlık. Sahneye bakıyorum. Twenty Years'ın ilk notaları. Küçük bir dev kaplıyor sahneyi. Erkeğe benziyor ilk defa. O umursamasa da oradaki herkes böyle düşünüyor. Hiç bitmeyecek gibi geliyor yirmi yıl gözüme. Bitmesini istemiyorum. Otobüsle Bodrum'a giderken alacaaydınlıkta traktörlere doluşmuş çiftçilerin yanından geçmek gibi. Onsuzhiçbirşeyliğiyse yol tutuyor. Zayıflık. Bir ağacın altına uzandırıyorum onu ve ben güzel güzel yürüyorum. Ölmeyecektir eminim. Çünkü onsuz da hiçbirşeyim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home