Cumartesi, Mart 18, 2006

Her şey reklamdır.

Sene 92, bilemedin 93.
Tatil için yazlığa gitmiştim ve çok sevdiğim Ufuk Abim,
deniz kenarında bana şunları söylemişti:
"Biliyor musun Burak, hayatta her şey reklamdır.
Reklam olmazsa hiçbir şey olmaz. Mesela, Allah...
Ezan dedikleri şey, Allah'ın günde 5 kez kendi reklamını yapmasıdır aslında.
Çünkü bu olmazsa unutulur gider.
İşte her şey böyle yürür."
Okulda din dersi gören bir çocuk için tuhaf sözlerdi elbet...

O zaman asıl noktayı yakalayamamıştım.

2 Comments:

Blogger Murat Kaya said...

Séguéla'nın "Anneme reklamcı olduğumu söylemeyin..." kitabında, bölümlerden birinin başında buna benzer bir alıntı vardı..

Kitabı bulamadım şimdi... Bulduğum zaman yazacağım :)

18 Mart, 2006 19:38  
Blogger Murat Kaya said...

Yazdığımız hikaye gerçek oldu herhalde..

"Kapım hep kilitli olmasına rağmen birisi gelip kitaplığımdan en sevdiğim kitaplarımı çalıyordu.." yazmışım... Kurgu, gerçeğe dönüştü. Kitabı, olması gereken yerde bulamıyorum..

18 Mart, 2006 19:52  

Yorum Gönder

<< Home