Cumartesi, Şubat 25, 2006

Reklamcının Türküsü - Episode I [Naçizane Bir Deneme]

Karanlık sokaklarda
Brief’siz kaldım yar yar
Deli gibi uçalım dediler
Ayaklarım yere basmadı, olmadı yar

Logo küçük dediler
Revizyon verdiler yar yar
Konsept dediler, layout dediler
Down falan oldum, yakışmadı yar

Sabahlama demedim,
Evirdim çevirdim, gün devirdim yar yar
Egolar legolarla yarıştırılırken
Yüreğimi yatıştıramadım, canım yar

Mavi ekran verdim
Restart’a ihtiyacım var yar yar
Dedim ki bu işler nasıl işler
Geçtim kendimden, yarıp da geçtim yar

Yardan da geçerim bre, ne var
Bunu böyle bil ha, böyle bil yar
Of, sesli düşünüyorum, küsersen ölürüm
Ignore et ne olur, verme ayar

Ve olur ya bir gün giderim efeler gibi hey
Unutma, her şey “On the brief” olmalı yar
Yoksa verdikleri gibi almasını da bilirler
Reklamveren dediğin adamı fena boyar

Oy, canına yandığımın sektörü…
Sirkülasyon diye bir şey var!

Sirkülasyon diye bir şey var.


Şubat ‘06

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home