Salı, Şubat 21, 2006

üniversite öğrencilerine yarışma

bu üniversite öğrencilerine yönelik bir yarışma ama isterseniz bunun üzerinden taslak çalışılabilinir.
İPANA kışkırtan beyazlık lansman kampanyasının briefi ne olur?
Stratejisi ne olur?
Hangi mecralar kullanılabilir?
Reklam senaryoları neler olur?
Vakti olanlar ki bu komik bir cümle olur, çünkü olmadığını tahmin ediyorum. Yine de belki kahve molasında kafanızda bir şeyler uçuşur. Biraz beyin jimnastiği yapmanın zararı olmaz değil mi?
Bu sene İpana'nın ana sponsorluğunda beşincisi düzenlenecek olanJustMarketing kapsamında yaratıcı üniversitelileri sektöre kazandırmakamacıyla gerçekleştirilen Just pazarlama ve reklam yarışması, bu yıl datüm Türkiye'den üniversite öğrencilerinin katılımına açıkgerçekleşiyor. 2005'te 41 farklı üniversiteden 200'ün üzerinde takımın katıldığıyarışmanın bu seneki konusu diş macunu sektörünün güçlü markası İpanaüzerine kurulu. Yarışmaya katılan üniversite öğrencileri "İpanaKışkırtan Beyazlık Serisi" nin lansmanı ile ilgili pazarlama ve reklamkampanyası hazırlayacaklar. "Takımını Kur! Farkını Yarat!" sloganıyla düzenlenen Just'a katılmakiçin takımların www.just-marketing.org adresinden online başvuruyaparak 19 Mart 2006 tarihine kadar projelerini göndermeleri gerekiyor.Ön eleme aşamasının ardından finalist 10 takımın üyeleri 4-7 Nisan 2006tarihleri arasında ODTÜ'de ağırlanacaklar ve JustMarketing'in son günü7 Nisan 2006 'da projelerini pazarlama ve reklam uzmanlarından oluşanjüriye sunacaklar. İlk üçe giren takımların üyelerini sürprizarmağanlar bekliyor! Yarışmanın yanı sıra JustMarketing içerisinde her sene olduğu gibi busene de sektörün önde gelen isimlerinin katılımıyla güncel konulardaatölye çalışmaları, seminerler, söyleşiler ve reklam sergisi de yeralacak. 4-7 Nisan 2006 tarihleri arasında gerçekleşecek eğitimler vereklam sergisi ile ilgili ayrıntılara da yine www.just-marketing.orgadresinden ulaşılabilir. Yarışma Takvimi 19 Mart: Projelerin son teslim tarihi. 20-26 Mart: Projelerin jüri tarafından değerlendirilmesi. 27 Mart: Dereceye giren ilk 10 takımın açıklanması. 4-6 Nisan 2006 Açılış Seremonisi Seminerler Atölye Çalışmaları Söyleşiler Basılı Medya Sergisi Fasıl 7 Nisan: Dereceye giren 10 takımın jüri önünde projelerini sunmaları veödül töreni. Kaynak: Marketing Türkiye ve www.just-marketing.org

2 Comments:

Blogger Tuğçe Özel said...

Geçen sene diş macunu reklamlarında, kimin kimden uygulamayı aldığını bilmiyorum ama hepsi aynı çalışmayı yapmışlardı. Birincisi fotoğraftaki kişilerin gülerken parlaması diğeri ise çamaşır ipinde beyaz çamaşırlar... İyi fikirlerdi.

Hani bazen yolda bakınırken bir şey görürsünüz, dank eder ya aniden, işte öyle birgünde gökdelenlerin arasından öğle yemeğine gidiyorum. Gökdelenlerin camlarını dişlere benzettim! He yerden görünen bir çalışma olmaz mı? Olur, bal gibi olur!
Bir diğeride tünel girişleri... Ağzı açık bir insan gibi durmuyor mu? Bence duruyor :)))

21 Şubat, 2006 11:19  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Pienci deyince ben yeteri kadar kışkırıyorum zaten :) Hayır, daha önce 2 sene kadar kışkırdım oradan biliyorum.

22 Şubat, 2006 14:57  

Yorum Gönder

<< Home