Cuma, Ocak 20, 2006

Alo Deterjan Süper Anne

Alo’nun son reklamı konuşulmaya değer bir reklam. Hatta pek çok insanın reklamdaki küçük oyuncunun ne kadar şirin olduğu üzerine konuşacağı kesin. Reklamın senaryosu küçük bir çocuğun hayalgücüyle annesinin yaptığı bazı şeyleri farklı algılaması ve annesini bir süper kahraman gibi görmesi üzerine kurulu. Anne kafasını geri çevirdiğinde araba geri geri gidiyor, parmağını söküp takabiliyor ve görünmeyen kirleri görebiliyor. Reklamın vaadi Alo görünmeyen kirleri bile söker. Reklam sempatik oyuncumuz sayesinde konuşulacak ve çalışacak bu aşikar. Fakat küçüğün oyunculuğu ana mesajın yerleşmesine gölge düşürür mü diye sormadan geçemiyorum. Ürünü süper anne olma gerekçesiyle alır mısınız? Ya da görünmeyen kirleri yok eden tek deterjan Alo ve mutlaka onu kullanmalıyım önermesi sizi Alo almaya teşvik eder mi? Reklam çok keyifli, çok güzel. :Öte yandan sanki öne çıkması gereken mesajlar ya havada çakışıyor ya da biri diğerinden önde değil. Soruma cevap arıyorum.
Hangi reklamlar çalışır? Çok konuşulanlar mı, yoksa sessiz ve derinden gidenler mi?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home