Perşembe, Kasım 10, 2005

Viagra Epica


Viagra'nın bu çalısmasıyla Epica odulu kazanmis.
Konsept şu;"Pfizer ın
herkesten daha iyi yaptığı
şeyi öğrenmek ister misiniz ?
Lütfen kartı sokunuz.
Ve sonra viagra etkisini gösteriyor."

2 Comments:

Blogger Tayfun Kısacık said...

Metin tam olarak öyle demiyor ama olsun. Bu gönderdiğin işin birebir aynısını yaklaşık iki yıl önce bir başka erectile disfunction rahatsızlığı ilacının uyguladığını da görmüştüm. Ama bu muhabbete girmeyeceğim. İşte bu tür uygulamalara "ambient" deniyor. Dünyada her yerde artık bu uygulamalar gerçekleştiriliyor. Bunun etkisi ve geri dönüşü de muhteşem oluyor. Reklamcılığı ya da reklam yazarlığını sadece tv filmi, ilan ve radyo spotundan ibaret görenlere sevgilerimle.

11 Kasım, 2005 09:39  
Blogger Murat Kaya said...

- Patron. Şimdi Durex için bir fikir buldum.
- Neymiş?
- Yağmurlu bir günde oynanan maçta, Fenerbahça stadyumunda taraftarlara naylon yağmurluk dağıtalım ama condoma benzer bir yağmurluk olsun bu.
- Niye?
- Durex için bir fikir işte...
- Ee? N'olcak?
- Yağmurluklar şeffaf olacak ve üzerinde Durex logosu olacak.
- Sonra?
- Üzerinde de "Maç var, Durex var" gibi bir şey yazsın..
- Ya git işine be oğlum/kızım... Aklınız fikriniz belden aşağıya çalışıyo zaten.
- ...Okey patron. Ben gidip "vıdı-vıdı"nın advertorial metinlerini yazayım.
- E yaz tabi.
- Hem şimdi hatırladım. Durex bizim müşterimiz bile değil...
- Yaa. Bak düşününce daha neler buluyorsun, öyle değil mi?
- Aa öğle yemeği saati gelmiş...

O sırada içeride "vıdı-vıdı"nın "ilanları" masaları süslemektedir. "İlanlar".

Eminim ki, buna benzer bir çok fikir ya ajanslardan dolayı ya da müşteriler istemediği için çekmecelerde duruyordur.
Bir gün yabancı bir örneği karşımıza çıkana dek hatırlanmaz bile...

13 Kasım, 2005 13:47  

Yorum Gönder

<< Home