Pazartesi, Kasım 07, 2005

Herkese selam. Benden bağımsız bazı nedenlerden dolayı uzun süredir yazamıyorum bu yüzden hoşgörünüze sığınıyorum. Hemen konuya geçeyim çoğunuz benim www.elmaaltshiftblogspot.com adlı bloğa "thebrandnazi" olarak reklam yorumları yazdığımı biliyorlar. Yakın zamanda Fırat arkadaşımızla yaptığımız konuşmada artık bloğa farklı bir yön vermek istediğini ve siteyi sadece kendi güncellemek istediğini belirtti. Yani bunun sonucunda artık yorum yazsam bile "elmaaltshift" üzerinden okumanız mümkün değil. Eğer bizim için uygundur derseniz artık reklam yorumlarımı reklamyazarları bloğunda yazmayı düşünüyorum. Böylece hem ben yazmaktan mahrum kalmam, hem de üzerine beraber konuşup tartışabileceğimiz beraber tespitler yapabileceğimiz ayrıntılar çıkar diye düşünüyorum. Bu arada Mesci'nin söylediklerine katılıyorum. Yeni yapılanma sağlayacağımız taptaze bir blog oluşturabiliriz. Üzerine konuşmaya değer. :)

1 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Yapı bu yapı. Sen yazmana bak bence.

07 Kasım, 2005 20:13  

Yorum Gönder

<< Home