Pazar, Ekim 09, 2005

Birileri bana açıklasın!

Öncelikle merhabalar. Hemen söze girmek, hatta balıklama dalmak istiyorum. Kampüscell reklamında acaba yanlış, ya da manipüle edici bir metin mi var? Nasıl mı? Reklamın başında "Kampüscelliler çenenizi düşürmeye hazır mısınız?" diyor. Sonra uygun konuşma tarifelerinden bahsediyor ve liseliler,üniversiteliler diyerek devam ediyor. Reklamın sonu "gençturkcelli ol avantajlı ol" gibi bir sloganla bitiyor.
"Nedir takıldığın nokta?" diyeceksiniz. Hemen anlatayım. Arkadaşlarımdan biri gnctrkcll'li fakat kampüscelli değil. Sağolsun arkadaş reklam filmini izlediğinde kampanyanın tüm gençtürkcell'lileri kapsadığından yola çıkarak; hemen aramış arkadaşını ve üç dakikaya bir saat konuşacağını umarak başlamış konuşmaya, sonra kontör iflasına uğramış tabii.
Yani şu sorular sorulmalı
1-Bu kampanya sadece kampüscell'lileri mi kapsıyor?(Bu arada Kampüscell'liler zaten otomatik gnctrkli)
2-Asıl soru gnctrkl'liler, kampüscell'li değiller mi yani kampanya dışında mı kalıyorlar?
3-Reklam filminde kampanyanın gnctrkli herkesi yani sadece kampüscell'lileri değil tüm gnctrkli'leri kapsadığı mı anlatılıyor yoksa ben mi yanlış anlıyorum.

İşin aslını bilen varsa lütfen beni aydınlatsın. Aksi takdirde gerçekten büyük bir hata yapılıyor olması söz konusu.

2 Comments:

Blogger Yakup Ayan said...

Kampuscell'li olmanın, olmazsa olmaz şartı gnctrkcll'li olmaksa... Ama her gnctrkcll'li otomatikman Kampuscell'li olamıyorsa, bunun için ayrı bir başvuru gerekiyorsa... Kampanyada bir sorun yok bence.

10 Ekim, 2005 13:19  
Blogger Meriç Eryürek said...

Ben zaten daha kontör meselesini bile anlamadım. Balkan Harbi'nde aldığım sahra telsizi boyutundaki telefonumdan çıkarıp yeniyetme teknolojik cinliklerden birinin içine taktığım faturalı hattı kullanıyorum. Tavsiye ederim. Kafa karıştırmıyor.

Okurken yoruldum yahu. Shubuo Mhubuo derken adamlar kafamızı Shapıo.

15 Ekim, 2005 09:08  

Yorum Gönder

<< Home