Salı, Haziran 14, 2005

Röportaj

Acaba röportajlar yayınlasak mı?

Bir kaç kişi belirlesek... Sorular hazırlansa...
Sonra dileyenler o soruları yanıtlasa...
Bir anketten farklı olarak, daha canlı, sıcak, samimi sorular olsa... Acık uclu sorular...
Aslında archive'daki interview'lar gibi.
Ne dersiniz? Evet derseniz, bir deneme yapalım...
Usta 3 kisi belirlesin, sorular hazırlansın.
Cevaplar gelsin.
Oradan çok lezzetli meyveler alınamaz mı?
Hayatlarımıza, yaşadıklarımıza ilişkin...
Gelişime, hedeflere dair...

4 Comments:

Blogger Önder Öncel said...

Ben tamam diyorum. Bir kişinin tamam demesi ile olur mu?

Beni çok heyecanlandırdı, mevzuyu biraz daha açsak???

Sorular kimlere sorulacak, nasıl sorulacak? Sorular belirlenip ilgili kişiye e.posta mı atılacak? Nasıl bir ortamada yanıtlanacak bu sorular?

Fikri biraz daha olgunlaştırıp, ete kemiğe büründürsek????

Elleri görelim, sesleri duyalım:))

14 Haziran, 2005 18:00  
Blogger Ferhat Tumer said...

bir kisinin tamam demesiyle olur.
soyle olur. sen sorarsin ben yanitlarim. ben sorarim sen yanitlarsin... hem de birer birer...
ama commente degil. her soru icin farkli bir baslik acarak... nasil? isteyen o soruyu commentler bolumunde yanitlar... eger ozellikle bir kisinin yanitlamasini istiyorsa, direk ana sayfaya o kisiden bunu rica edebiliriz...
ne dersin?

15 Haziran, 2005 01:45  
Blogger Ferhat Tumer said...

bir kisinin tamam demesiyle olur.
soyle olur. sen sorarsin ben yanitlarim. ben sorarim sen yanitlarsin... hem de birer birer...
ama commente degil. her soru icin farkli bir baslik acarak... nasil? isteyen o soruyu commentler bolumunde yanitlar... eger ozellikle bir kisinin yanitlamasini isteyen olursa, ana sayfada o kisiden bunu rica edebilir...
ne dersin?
baslayalim hadi...

15 Haziran, 2005 01:48  
Blogger Ferhat Tumer said...

bir kisinin tamam demesiyle olur.
soyle olur. sen sorarsin ben yanitlarim. ben sorarim sen yanitlarsin... hem de birer birer...
ama commente degil. her soru icin farkli bir baslik acarak... nasil? isteyen o soruyu commentler bolumunde yanitlar... eger ozellikle bir kisinin yanitlamasini isteyen olursa, ana sayfada o kisiden bunu rica edebilir...
ne dersin?
baslayalim hadi...

15 Haziran, 2005 09:10  

Yorum Gönder

<< Home