Çarşamba, Haziran 15, 2005

Mazeretim var!

Yazmaktan, yazmaya vakit mi kalıyor!

***

Yazdık da ne oldu!

***

Alın yazımızı değiştirmeliyiz! Yazmayarak!

***

Buluruz hazır bi’ görsel, çakarız bi’ satır bi’şey, olur sana fıstık gibi bi’ şey. Ne lâzım yazmak!

***

Yav, bir yandan internette turala, bir yandan sohbet odalarına dal, bir yandan onla bunla e-postalaş...
Çaydı, sigaraydı, kahveydi derken... Kim yazacak, ne ara?

***

Valla Hocam, yine sistemim çöktü, ondan... Yoksa bi’ otursam, neler döktürürüm!

****

Tam yazacaktım ki, Kurtlar Vadisi başlamasın mı!

***

Yazayım yazmasına da, birisi bir fikir verse...

***

İyi de brother, siz de Turkish write edelim istiyorsunuz; which devirdeyiz, please!

***

Yazalım, peki! Maaş kaç?

***

Yazan reklam yazarı Out! In olan, yazmayan! Yani o bakımdan...

***

Yazmıyorum, çünkü kafam açık: Hazır görseller var da, niye hazır metinler yok?
Neyimiz eksik sanat yönetmenlerinden? Hep onlara kıyak, hep onlara kıyak!
Yazmıycam işte, bana ne bana ne!

***

Çok iyi bir fikrim var, yazacağım, olgunlaşmasını bekliyorum. Boyacı küpü mü bu!

***

'Reklam Türkçesi 'diye bir şey varmış, duydum, arıyorum, bulamıyorum. Kimin neresindeyse!

Bulursam, onunla yazacağım.

***

Orda burda, şundan bundan, şunla bunla, şöyle böyle, varsa yoksa, yerli yersiz, denli densiz,
cak cak cak çetleşmekten...

...Yazmaya vakit mi var?

Olsa, yazmam mı!

***

Buldum! Artık yazabilirim! 'Reklam Türkçesi', nihayet düştü avuçlarıma!
Çok kolay, hepi topu elli sözcükten oluşuyor!

İncelikleri var fakat, öyle her babayiğitin harcı değil:

Örneğin meselâ, “tek” mi yazacaksın? Yazma! “tech” yaz!
“Taksi” mi ya da “taksit” mi yazacaksın? Yazma! ” Taxi” ya da “Taxit” ne güne duruyor?
Anan seni bu tür incelikler için doğurmadı mı? Okey?

***

Okuduğuz gibi, artık yazdım!

***

The Bitti.

1 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Berrak kalem ! Öz söz ! Daha sık yazması gereken hain sevgili !

Ne diyeyim, yazdıklarının hepsi günü müthiş anlatıyor. Anlatmıyor, burun sızlatıyor.

Kadri, ne olur ateş etme, parolayı bilmiyorum !

15 Haziran, 2005 13:53  

Yorum Gönder

<< Home