Salı, Mart 01, 2005

yaz geldi.



2005, Mart 1...
Defter açılalı bir ay olacak, ben hala iki satır yazamadım.
Siteye dahil olan reklam yazarlarının sayısı yavaş yavaş artıyor.
Henüz herkes yazmış değil gerçi, kimileri ince eliyor, sık dokuyor (benim gibi), kimilerinin malum, işleri yoğun (yine benim gibi).

Sonra dedim ki kendi kendime:
Sen yazmazsan, ben yazmazsam, nasıl çıkacak yarınlar aydınlığa.

Seni bulduğum, yazdığım iyi oldu. Daha da iyi olacak.
Yarının yazarları, bugünleri okuyacak, yaşayacak.
Aynı hataları yapmayacak. Yarın, bugün yazdıklarımızla, daha farklı olacak.
Sana yazacağım, paylaşacağım.
Mutluluklarımı, başarılarımı. Hepsine ortak olacaksın.
Başkalarına aktaracaksın. Köprü olacaksın.

Dilin olsa, "niye bu kadar kafa yoruyorsun geleceğe, yarına, yaşamaya baksana" diyeceksin değil mi?
Çünkü ben düşünerek yaşamayı ve yazmayı seçtim. "Düsünmek" derken; kafa yormak yani... Insan yaşamak icin bu yolu secince dertleri bir türlü bitmiyor.
Bu sır aramızda kalsın :)
Çünkü derdi yoksa insanın, daha iyisini aramıyor, daha iyisini bulamıyor.

Ortak! Bugünlük bu kadar.
Yeni şeyler yaşadıkça, yine yazacağım ve ancak yeni şeyler yazabildikçe yaşayacağım. Şimdi işime dönmeliyim.

Bir de unutmadan... :)
"Toplumun düşünceleriyle o kadar meşgulüz ki, onu şekillendirebileceğimizi unutuyoruz. İstatistiklerle o kadar meşgulüz ki, onları yaratacak kişiler olduğumuzu unutuyoruz." B.Bernbach

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home